Aktuelle Zeit: 20. Mai 2013, 06:11

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 144 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Nächste
Autor Nachricht
BeitragVerfasst: 28. Mai 2012, 21:56 

Enf hat geschrieben:
Im zweiten Teil der Abenteuer des nordischen Donnergottes Thor wird der blondgelockte Hammerschwinger wohl auf einige neue Widersacher treffen, auch wenn bereits verbrieft ist, dass Tom Hiddleston als Thors listiger Stiefbruder Loki erneut sein Unwesen treiben wird.

"Gähn"

Den fand ich schon bei seinen zwei Auftritten bisher ziemlich öde und uncharismatisch. Mikkelsen ist da schon eher ein Grund zur Freude. Aber wegen mir darf ein zweiter Teil gerne kommen, was bei dem Erfolg der "Avengers" sowieso nur allzu logisch ist.

"Zu gern würd ich mit Ihnen noch plaudern, aber ich habe ein Festessen mit einem alten Freund."

BeitragVerfasst: 28. Mai 2012, 22:56 

Fussel hat geschrieben:
...oder dem schwarzen Spawn in, well, Spawn.
Aber Al Simmons IST doch auch in den Comics schwarz.

BeitragVerfasst: 29. Mai 2012, 06:57 

commandertaylor hat geschrieben:
Fussel hat geschrieben:
...oder dem schwarzen Spawn in, well, Spawn.
Aber Al Simmons IST doch auch in den Comics schwarz.

Korrekt. Das war mal ausnahmsweise keine künstlerische Freiheit der Macher. :wink:

Des Admirals kleine Sammlung

BeitragVerfasst: 30. Mai 2012, 08:03 

Ein paar neue Details:

Thor 2: Thanos nicht der Widersacher

Hab ich auch nicht erwartet. Ein Gegner solchen Kalibers ist bei den Avengers schon besser aufgehoben.

Zuletzt geändert von Thrawn1138 am 8. Okt 2012, 08:26, insgesamt 1-mal geändert.

BeitragVerfasst: 13. Jul 2012, 17:23 

totalfilm.com hat geschrieben:
Mads Mikkelsen drops out of Thor 2 - Marvel are back in the market for a villain
By George Wales

Thor 2 has suffered a casting setback, with Mads Mikkelsen revealing he won't be able to take on the role of the sequel's chief antagonist due to unforeseen scheduling conflicts.

Mikkelsen had reportedly been in discussions to play the film's big bad, but Marvel moved too slowly, and the Danish actor was snapped up by NBC to join forthcoming prequel series, Hannibal.

"Yeah, that’s not happening unfortunately," said Mikkelsen of his involvement with Thor 2. "I had a meeting with them, but they were a little too late. And then Hannibal came in, and everything just came in the same period, so now it’s not happening."

It's the second time Marvel have lost out to Hannibal in quick succession, with David Slade vacating the director's chair for the forthcoming Daredevil reboot in order to helm the show's pilot. The property currently has a script ready and waiting, with Fox looking to find a replacement as soon as possible.

As for Thor 2, it looks like it's back to the drawing board as far as casting is concerned. That said, Tom Hiddleston is already set to reprise his role as Loki, so at least there's one sneeringly malevolent presence guaranteed to make an appearance...

:(

PS: Ich finde Tom Hiddleston übrigens richtig toll, auch super synchronisiert.

>> SB.com Bundesliga-Tippspiel <<

BeitragVerfasst: 14. Jul 2012, 13:24 

Wie wo watt ? Ist Loki nu dabei oder nicht ?

Denn ich finde den nach Thor1 und Avengers echt überflüssig.

BeitragVerfasst: 14. Jul 2012, 15:56 
SB.com-Autor

Plymouth Fury 58´ hat geschrieben:
Wie wo watt ? Ist Loki nu dabei oder nicht ?

Denn ich finde den nach Thor1 und Avengers echt überflüssig.

Doch er ist dabei. Allerdings ist er ein fester Bestandteil der Thor Comics. Da wirste ihn nicht einfach so los.

Der Dativ ist dem Genitiv seine Mudda!

BeitragVerfasst: 14. Jul 2012, 20:45 

Ja wär nich schlimm wenn er in einem dritten Film mal voll abgeht und auch mal mächtig wird. So war er ja eher der enttäuschte kleine Bruder von Thor. Und er brauchte immer welche die ihm geholen haben um abzugehen.

BeitragVerfasst: 14. Jul 2012, 20:55 
Sb.com-Übersetzer

Plymouth Fury 58´ hat geschrieben:
Ja wär nich schlimm wenn er in einem dritten Film mal voll abgeht und auch mal mächtig wird. So war er ja eher der enttäuschte kleine Bruder von Thor. Und er brauchte immer welche die ihm geholen haben um abzugehen.

Naja, ungefähr so habe ich ihn in den Comics immer empfunden, klein, schwach, schmierig, intrigant - das ganze Programm - seine Stärke ist irgendwie der Neid auf den starken Bruder...

Bitte verzeiht mir, wenn ich mich wiederhole, mein Kurzzeitgedächtnis ist einfach katastrophal...

BeitragVerfasst: 14. Jul 2012, 22:06 

Kann ich dann auch mit leben wenns so ist, aber dann sollte er sein Handwerk wenigstens beherrschen. Ist aber selbst dazu zu blöd und wird von seinen Angeheuerten auch noch übers Ohr gehauen und er macht keinen pfiffigen Eindruck, was ja sonst so eine Figur auszeichnet.

BeitragVerfasst: 15. Jul 2012, 13:19 

Der Film heißt offiziell Thor: The Dark World.

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=92556

- "Und was stimmt nicht mit dem Blueberry Pie?" -
"Es ist alles in Ordnung mit dem Blueberry-Pie. Die Leute treffen nur eine andere Wahl, der Blueberry-Pie kann nichts dafür. Es... will ihn nur keiner..."

BeitragVerfasst: 2. Aug 2012, 09:06 

collider.com hat geschrieben:
THOR: THE DARK WORLD Villain Role May Be Played by Christopher Eccleston
by Dave Trumbore Posted: August 1st, 2012 at 6:43 pm

The villainous role in Thor: The Dark World may finally have been filled by Christopher Eccleston (G.I. Joe: The Rise of Cobra). We’ll keep the identity of that particular villain until after the jump for those of you who like to avoid such information. Suffice it to say, we were right when we recently reported who we thought the villain might be. And let’s not forget, the Marvel sequel will still include Loki (Tom Hiddleston), it’s just that this time around he’ll have a little more bad to balance out the good. Hit the jump for more details.

If you’ve been paying attention, you know that we had some pretty good evidence suggesting that Malekith the Accursed had our bet for the sequel’s villain. Now Deadline reports that Eccleston is in final negotiations for the role. Eccleston was previously seen as The Rider in The Seeker: The Dark is Rising and, of course, as the starring role in the series, Doctor Who.

The Marvel sequel’s title of The Dark World suggested that Thor (Chris Hemsworth) would be facing some Dark Elves this time around and Malekith just so happens to be their leader. Here’s a bit more info on the character (via Wikipedia):

Zitat:
Bild
(Bild im Spoiler)
Malekith has all the normal attributes of a member of the race of dark elves, although his abilities are as a result of above average development. He possesses a gifted intellect, and superhuman strength, speed, stamina, durability, agility, and reflexes.

As a dark elf, Malekith also has the ability to manipulate the forces of magic for a variety of effects, including teleportation, energy projection, physical malleability, flight (by transforming into mist) illusion casting, and the ability to change the shape and appearance of other beings or objects.

Malekith has a vulnerability to iron, which disrupts or cancels his magical spells.

We also previously supposed that a popular comic plot may be used in the film, one which had Loki teaming up with Malekith to track down the Casket of Ancient Winters. We’ve seen the Casket, we’re familiar with Loki and now we’ve got our Malekith. There is still no confirmation on this account but the pieces are in place. How do you feel about the casting? Let us know in the comments below!

Directed by Alan Taylor, the Thor: The Dark World is slated for release on November 8th, 2013.

Bild

Böse Aussehen kann Herr Eccleston auf jeden Fall :mrgreen:

BeitragVerfasst: 2. Aug 2012, 09:07 

Na, da bin ich doch mal sehr gespannt. Wenn ernster und düsterer... Ich freu mich mal.

Die GenNez-Filmsammlung

BeitragVerfasst: 2. Aug 2012, 09:32 

Gute Wahl. Sehe Ecclestone gerne.

BeitragVerfasst: 22. Aug 2012, 14:57 

empireonline.com hat geschrieben:
Kat Dennings Back For More Thor - She'll grace The Dark World
22 August 2012 | Source: Deadline

Good news from Asgard! Or at least Midgard, the world we prefer to call Earth. If you enjoyed Kat Dennings’ comic timing and liberal stealing of scenes in Thor, you’ll be glad to hear that she’s definitely back on for Thor: The Dark World.

Deadline reports that not only will Denning's Darcy Lewis return to interact with Natalie Portman’s Jane Foster and Chris Hemsworth’s chiselled hero, but also she’ll get more to do this time around than simply crack wise and react to strange goings-on. The exact nature of her storyline is strictly under wraps, but we’re frankly just glad to see her return.

Thor: The Dark World is filming right now at Shepperton Studios under the direction of Alan Taylor. Anthony Hopkins, Stellan Skarsgard, Ray Stevenson, Idris Elba and some bloke a few people seem to like called Hiddleston are all back for the sequel. Zachary Levi is stepping into the role of Fandral and Christopher Eccleston will be the villainous Malekith.

We can expect the movie on November 8, 2013. Dennings, meanwhile, has been busy shooting US sitcom Two Broke Girls.
James White

Ich mag Kat, freue mich also darüber :)

Nightmareone hat geschrieben:
Warum immer ich!?! :mrgreen:

Viel interessanter ist die Frage, warum die Threads nie aktualisiert werden. Der Cäp und Thor haben schon längst neue Titel :P

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 144 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde